Pestafette

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Plaats reactie
Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » ma jun 23, 2008 1:03 pm

Moet jij niet jou middag-dutje doen :?:

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma jun 23, 2008 1:14 pm

Relax schreef:Zoek gewoon iets anders om elkaar af te zeiken. Dit topic is uitgemolken.
En ik maar denken dat BMW-rijders zich niet snel vervelen (anders hadden ze wel een echte motor gekocht). :lol:

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Blackbird024 » ma jun 23, 2008 7:34 pm

Relax schreef:Zoek gewoon iets anders om elkaar af te zeiken. Dit topic is uitgemolken.
Beetje rare post :? Iedereen maakt zelf de keus om een topic wel of niet te bekijken. Blijkbaar is deze niets voor jou. Vele anderen vinden hem wel leuk :lol:

Ik wacht ook met smart op het volgende verhaal :lol:
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » ma jun 23, 2008 8:55 pm

Wie ben je
RK naar de aanleiding van mijn pas overleden bird die een rooie Ruit(lees kap)had daarna nog heel ff ArWing bij mijn vorige club geheten en nu dan weer RK (anders moet ik weer andere t-shirts laten maken :lol: ) dus ........Race Kieken :lol:

Waar herkennen de mensen je aan
1,97 Zwert petje en veel dom praten

Rijbewijs A sinds
02-93

Vorige motoren
soes 400 DR en Honda cbr 1000f en CANDYRED Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

Huidige motoren
Mooie ZWERTE Honda CBR 1100 XX Super Blackbird


Wie is je partner
Jeannette sinds 1993 en werkt sinds kort bij HASJKONING! :reef: .

Kinderen
Heel leuk maar dan wel van anderen ... nog steeds!!

Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen
ZEELANDIARUN mee mogen rijden met heel mooi zonnig weer en dat het dan een heel gezellig weekend gaat worden!!

Een hekel aan
bekeuringen en met je motor op je plaat gaan !!!

Lust het liefst
Eh ik lust vrij veel het liefst, Maar als ik dan toch moet kiezen dan de oosterse keuken met daarna een sigaretje !

Favoriete drankje
kopstootje= jonge jenever in je bier /lieveheersbeestjes thee :D

Hoort het liefst
mijn droomvrouw!!

Ultieme droomvrouw
De vrouw van mijn dromen !!

Nooit meer
Met mijn Motor op mijn plaat gaan en nooit meer hoeven werken! dat laatste lijkt me heerlijk !!

Je leukste motoranekdote
Dat was bij de ZEELANDIARUN 2006 ( dat is zijspannen begeleiden waar gehandicapte kinderen in zitten....heel leuk om te doen) Na een stuk gereden te hebben werd er een pauze gehouden .daar werden foto's gemaakt.Op een gegeven moment komt BRUNO langs ,zijn zijspan duwend want dat vinden die kinderen leuk. Een man van 2bij 2, kaal, verchroomde hitlerhelm met een dood beest erop,doodskopringen om alle vingers en diverse tattoo's zo'n hells angel.
Afbeelding



Ik met mijn grote bek roep naar die vent :HEE HEB JIJ BROMMERPECH!!! Hij laat zijn zijspan los en komt op mij af en ik denk k*t als hij maar niet gaat meppen..... En zegt met een rauwe stem :WAT BROMMERPECH!!! En ik nee niks was een geintje en de rest van de birdies die erbij stonden waaronder babbel lagen in een deuk van het lachen .......Toen hij weg liep vond ik het ook wel grappig................Savonds bij het feest met de nodige kopstootjes hebben BRUNO en ikke het weer goed gemaakt ...zelfs de stoelengooidans nog mee gedaan!!!!


Wat wil je verder nog kwijt
RK's RED BB ClubGoldWing in de verkoop
BB merchandise+onderdelen voor weinig.........
http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... php?t=4186


1: Wat zou je het liefste doen als je geen motor meer kon rijden
ik zou het echt niet weten ....... zou een treurig bestaan zijn !!


2: Wat denk je dat je zou je doen als je ons allemaal niet had leren kennen Dan had ik geen motor gereden en had ik veel minder vrienden gehad!!

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » di jun 24, 2008 7:20 am

Hieperdepiep voor onze "nieven RK" :wave:
En hij geeft het stokje door aan ....................
En de extra vragen zijn.........................


:+ :w:

Relax
Berichten: 1340
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:06 pm
Locatie: St-Martens-Lierde begot.
Contacteer:

Bericht door Relax » di jun 24, 2008 8:22 am

Blackbird024 schreef:
Relax schreef:Zoek gewoon iets anders om elkaar af te zeiken. Dit topic is uitgemolken.
Beetje rare post :? Iedereen maakt zelf de keus om een topic wel of niet te bekijken. Blijkbaar is deze niets voor jou. Vele anderen vinden hem wel leuk :lol:

Ik wacht ook met smart op het volgende verhaal :lol:
Ik maakte de keuze om 'm te lezen én om er m'n idee over neer te poten. Ergens een amendement, maar ben even het nummer kwijt. Jij, Sander?
Elk klein kind kan het zien, maar niemand post het, schat. Poppen en tweedekansers maken het echt niet springlevend hoor.

En dat ik een BMW pleeg te berijden, kan natuurlijk z'n invloed hebben op mijn ongelukkig geformuleerde ontboezemingen. Niet iedereen heeft de tactvolle discretie van een BB-rijder.

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » di jun 24, 2008 11:05 am

misschien moeten we wel een beetje gummen in dit topic! :wink:

Burrito
Berichten: 563
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 3:31 pm
Locatie: Almere, NL
Contacteer:

Bericht door Burrito » di jun 24, 2008 11:12 am

eigenlijk moeten we even RK's eerste pestafette bericht erbij posten... kijken of ie veranderd is door de dark-side ;)

(dan neem ik maar ff aan dat er een eerdere post is)

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » di jun 24, 2008 12:54 pm

Relax schreef:
Blackbird024 schreef:
Relax schreef:Zoek gewoon iets anders om elkaar af te zeiken. Dit topic is uitgemolken.
Beetje rare post :? Iedereen maakt zelf de keus om een topic wel of niet te bekijken. Blijkbaar is deze niets voor jou. Vele anderen vinden hem wel leuk :lol:

Ik wacht ook met smart op het volgende verhaal :lol:
Ik maakte de keuze om 'm te lezen én om er m'n idee over neer te poten. Ergens een amendement, maar ben even het nummer kwijt. Jij, Sander?
Elk klein kind kan het zien, maar niemand post het, schat. Poppen en tweedekansers maken het echt niet springlevend hoor.

En dat ik een BMW pleeg te berijden, kan natuurlijk z'n invloed hebben op mijn ongelukkig geformuleerde ontboezemingen. Niet iedereen heeft de tactvolle discretie van een BB-rijder.
Lekker puhhhh...................................

En zo zie je dat zelfs een dame op leeftijd een willekeurig saai topic tot een nieuw leven kan blazen.

En wat dat melken betreft; Het is toch de bedoeling dat iedereen van de BOC minimaal 2x aan de beurt komt in deze afspiegeling van de club. Of je BM.......... (nee, 't lukt wederom niet de vingers op de juiste toetsen te zetten........, "BMX"......., tiens, toch nog gelukt!) maakt dan verder geen enkel punt of komma meer. Vanachter de geraniums geredeneerd zijn oude mensen ook plantenliefhebbers toch??

Als BB bestuurder heb ik bovenstaande tekst zoals gewoonlijk met de meeste discretie opgesteld. Of dat wel tactisch is????......... (iets met opinion en shit).


Kusjes............... :roll:

MarcoXX
Berichten: 101
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:18 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MarcoXX » di jun 24, 2008 4:35 pm

BLACK HET KLEURTJE VOOR JE BIRD :shock: :shock: :shock:

Zo zie je maar......het echte verstand komt met de jaren :lol: :lol:

Staan er ook foto's ergens op het forum??

Veel plezier en success met je nieuwe vogel.
Ze trekt als een beest en ik wil haar elke dag nemen........mijn BIRD

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Blackbird024 » di jun 24, 2008 5:12 pm

Nou ik vond het weer een leuk verhaal :lol: en ik ben ook benieuwd naar wie de volgende mag zijn :lol:



Ps.
Relax, volgens mij heb ik nooit getypt dat jij niet mocht reageren. Waar jij aan refereerd is volgens mij dit artikel:

Rechtsbronnen
De vrijheid van meningsuiting is o.a. verankerd in artikel 10 EVRM, artikel 19 IVBPR, artikel 7 Nederlandse Grondwet en artikelen 19 en 25 Belgische Grondwet.

:lol:
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » di jun 24, 2008 7:33 pm

De volgende is Marco XX zijn vragen......

1 Wat zijn je verwachtingen van de BOC?

2 Hoe zie je jezelf als motorrijder?

MarcoXX
Berichten: 101
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:18 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MarcoXX » wo jun 25, 2008 11:44 am

Wie ben je?
Ben een geboren en getogen Amsterdammer. Van beroep ben ik computerprogrammeur en heb mijn eigen bedrijfje.


Waar herkennen de mensen je aan?
Mijn kale kop. :roll:

Rijbewijs A sinds?
2001 maar rij al een behoorlijk tijdje langer. :oops:

Vorige motoren?
Suzuki 750 GT tweetakt
Yamaha Fazer
Yamaha Vmax
Kawazaki ZX10
Kawasaki ZZR 1100
Yamaha XJR 1200
Yamaha XJR 1300

Huidige motoren?
Zwarte BB uit 2001

Wie is je partner?
Karina….nu al bijna een jaar. :w :hug:

Kinderen?
1 Zoon(tje) van 9 :hug: :hug:

Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
Als de omgeving mooi is en het is er lekker weer dan maakt het me niet veel uit waar dat dan ook is. Enne….er moeten wel lekkere bochtjes zijn. :D

Een hekel aan?
Overal waar ze weer belastingen voor verzinnen of al hebben verzonnen.
Wespen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Links rijders :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Lust het liefst?
Zuurkool met spek en een lekkere gehaktbal.

Favoriete drankje?
Baco Wodco ,tia maria

Hoor het liefst?
Te veel om op te noemen

Ultieme droomvrouw?
Simpel, dat is de vrouw die je gelukkig maakt.


Nooit meer?
De bocht uit vliegen. :me stupid:

Je leukste motoranekdote?
Dat was op een heel koude dag ergens in november. Ik en twee motormaatjes waren op weg naar twee vrienden om een dagje te gaan gassen op de autobaan in Duitsland. Het was op een vroege zondagmorgen toen we door een motoragent aan de kant werden gezet. Het was er ook zo een met een smoel waar de narigheid al vanaf straalde. Hij verzocht ons om even de helmen af te zetten en van de motor af te komen. Vol arrogantie ten top begon hij te preken, zo heren……u vindt het nodig om de wegen onveilig te maken. We reden toen alle drie op een kawazaki zzr1100. We reden inderdaad te hard, 120 waar je 80 mag maar op een weg waar 180 ook nog veilig zou zijn. We kregen alle drie een prent en namen die zonder veel tegen sputteren in ontvangst. De agent stapte zeer tevreden over zichzelf op zijn BMW. Zijn goeie humeur zakte snel toen bleek dat de accu plat ging. Hij keek ons aan met een stuk vriendelijker gezicht als waar hij mee afstapte en zei tegen ons dat we mazzel hadden. Als jullie mij een duwtje geven dan vergeten we de bekeuringen. Zonder een tel te aarzelen zij mijn maat, met net zo’n grijns op zijn gezicht als de agent, ik heb erg veel last van mijn rug en ik betaal liever de bekeuring. Wij sloten ons hierbij aan en zijn opgestapt en weggereden. We hebben er de hele dag erg om gelachen en ik moet zeggen dat ik veel plezier heb beleeft aan die prent.

Wat wil je verder nog kwijt?
Dat het verplicht moet worden om alleen met een zwarte bird toegelaten te worden bij BOC club. :+ :+

Maarre zonder gekheid….het is ontzettend leuk om hier te lezen en te voelen hoe gek en trots iedereen op zijn vogel is…..welke kleur hij dan ook moge zijn. In dat opzicht vinden we allemaal hier een stukje herkenning in elkaar.


De vragen van RK

1 Wat zijn je verwachtingen van de BOC?

Nu na bijna anderhalf lid te zijn vind ik de BOC club aan alle verwachtingen voldoet die je als BB rijder maar te wensen hebt. Of het nou gaat om slap te lullen of mee te doen aan een leuke rit, of zelfs een motorvakantie. Alles is mogelijk. Ook leuk is alle technische info die je hier kunt vinden en de gewilligheid om elkaars problemen op te lossen. Dan is volgens mij alles wat je wil verwachten of kan verwachten wel ingevuld.


2 Hoe zie je jezelf als motorrijder

Ik probeer altijd me aan te passen aan de verkeers situatie. Als het druk is rij ik redelijk defensief en als de weg er zich voor leent dan wordt de verleiding er groot om een goeie slinger aan het gas te geven. Ik denk dat de meeste onder ons dat wel hebben want het blijft een kick. Als je een dagje lekker bochtjes gaat rijden op een pittig tempo neem je op dat moment meer risico dan nodig is, maar het is wel zo leuk. En dan komt ook de factor geluk (of geen pech hebben) om de hoek kijken. Als je in zo’n bocht olie, een stuk plastic of wat dan ook tegen komt dan ga je op je plaat., zelfs als je Casey Stoner heet. Kortom dat soort tripjes nemen meer risico met zich mee maar dat is een afweging die je vooraf maakt. Tsja….wat zegt dat over jezelf als motorrijder. Nou een Casey Stoner ben ik zeker niet maar het ligt er maar net aan wat je als criteria stelt. Als het criteria is : ten alle tijde 100% veiligheid voorop, dan scoor ik een onvoldoende. Als het criteria is : Zoveel mogelijk fun met zo min mogelijk risico. Dan scoor ik wel een voldoende (Denk ik)..

Ik geef het stokje door aan edskie in amsterdam (zo leer ik mijn stadsgenoten kennen) met de volgende twee vragen:

1) Waarom is jouw keuze gevallen op de bird ?


2) Wat is jouw ultieme mannier van motorrijden?
Ze trekt als een beest en ik wil haar elke dag nemen........mijn BIRD

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Blackbird024 » wo jun 25, 2008 5:27 pm

Weer een mooi verhaal :lol: Heeft die maat nou wel die bekeuring moeten betalen, of had hij ook mazzel?
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

Blackmetal
Berichten: 1389
Lid geworden op: di aug 01, 2006 10:23 pm
Locatie: betuwe

Bericht door Blackmetal » wo jun 25, 2008 5:29 pm

:lol: ...Ik had die kop van oom agent wel willen zien.

Daar zou ik ook wel een bekeuring voor over hebben :wink:
Afbeelding .

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » wo jun 25, 2008 6:01 pm

Leuk verhaal Marco..vooral van die bekeuring. :lol: :lol: :lol:

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Re: Pestafette

Bericht door Blackbird024 » di aug 12, 2008 9:05 pm

Omdat ik dit nog steeds een leuk topic vind (en volgens mij nog vele met mij) ben ik zo vrij geweest om Edskie de bekende PB te sturen waarin staat dat hij het volgende "slachtoffer" is :lol: :shock: :lol:

Ik weet dat het vakantietijd is, maar we merken het wel :lol:
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

edskie
Berichten: 132
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 2:23 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pestafette

Bericht door edskie » wo aug 13, 2008 7:40 pm

Dank je Balckbird024 ,vond vanmorgen je berichtje in mn mailbox
Moet er dus maar aan geloven :wink:

Hier alvast de vragen....................................................


Wie ben je?
Ik ben Edwin . 40 jaar terug opgericht te Amsterdam ,en nog steeds woonachtig in deze stad.Ik werk in een klein metaalbdrijfje als frezer cq bankwerker cq monteur cq schoonmaker

Waar herkennen de mensen je aan?
Aan mn postuur

Rijbewijs A sinds?
Pfff volgens mij sinds 1995

Vorige motoren?
Honda Nighthawk 700(import), Honda CBR600 ,Honda CB1000 ,Honda NX250(pekelfiets)

Zelf rijden of achterop?
Zelf rijden natuurlijk

Wie is je partner?
Ben ik nog niet tegengekomen

Kinderen?
:n

Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
Schotland

Een bloedhekel aan?
Irritante arogante mensen, soaps, spruitjes,bloemkool,lof .......linksrijders uhhh zal ik maar stoppen :wink:


Lust het liefst?
Haha dat is mn probleem ,lust te veel lekkere dingen .Eet het lieft buitenlands eten .

Favoriete drankje?
Cola met borreltje of baco ,maar een lekker wijntje lust ik ook wel

Hoort het liefst?
Lekker muziekje

Ultieme droomvrouw ?
Bestaat die .....maar Lucy Lui vind ik wel heel aangenaam

Nooit meer?
Aangreden worden door een onoplettende bouwvakker in busje met +/- 70 km/h

Je leukste motorannecdote?
Weet niet of die leuk is maar is me altijd bijgebleven.
Schijfremslot kopen waarbij de verkoper me aanbevool een gekleurd veerkoort er bij te nemen wat om je handvat gaat zodat je je schijfremslot niet zou vergeten .Ik eigewijs en dat koort niet gekocht ,gebeurt mij toch niet dat slot vergeten .En ja hoor ,paar dagen later door een communicatie foutje wegrijden met het schijfremslot er op en na een halve meter omvallen .Gelukkig geen beschadigingen, alleen een deukje in eigewijse ego

Wat wil je verder nog kwijt?
Raak liever geen dingen kwijt

De 2 toegevoegde vragen deze keer zijn:

TT of WK?
TT ... kan het nog steeds niet volhouden om 2x 45 minuten naar rondrennender voetballers te kijken

Dvd kijken of naar de kroeg?
Mag het ook achter elkaar ,eerst dvd'tje kijken en daarna naar de kroeg


Volgens mij was dat het ,ja toch :D

O ja toch niet
las dat MarcoXX mij ook als volgende had uitgekozen en zal ook zijn vragen meteen beantwoorden

1) Waarom is jouw keuze gevallen op de bird ?
Eerlijk gezegd waren er 3 motoren waar ik oog op had ,de BB de ZX12 en iets totaal anders GS1150
Intresse in de ZX12 was al snel weg ,weet eerlijk gezegd niet waarom (denk dat ik toch een Honda man ben :wink: ),de GS was te breed voor de plaats waar de motor gestald staat en werd me een beetje te duur dus uiteindelijk de BB overgebleven.Na een proefrit was ik dus verkocht .
Heb er totaal geen minuut spijt van ,geweldige motor


2) Wat is jouw ultieme mannier van motorrijden?
Ik ben een aantal keer op vakantie geweest met een paar vrienden en dat vond ik wel erg leuk .Mensen waarvan ik dus op gevoel wist waar ze reden (baksteengewijs),dus geen nare verrassingen,van ineens recht inhalen ,voorbijschieten tijdens remmen ,ineens naast je zitten voor een bocht enz enz .Daardoor hebben we lekker wat tour'tjes gereden en vooral kunnen genieten van het rijden en de omgeving zonder de extra zorgen ,misschien niet de ultieme manier maar wel erg leuk.


Gr Ed
Laatst gewijzigd door edskie op wo aug 13, 2008 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
TK ...Canon 350d +sigma 18-50+BG-E3 batterijgrip+extra accu+afstand bediening

Blackmetal
Berichten: 1389
Lid geworden op: di aug 01, 2006 10:23 pm
Locatie: betuwe

Re: Pestafette

Bericht door Blackmetal » wo aug 13, 2008 7:47 pm

Dat was het inderdaad.

Nu moet je het stokje doorgeven aan een ander, waarbij je de twee toegevoegde vragen vervangd voor twee zelf toegevoegde vragen :idea:
Afbeelding .

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Re: Pestafette

Bericht door ReeF » wo aug 13, 2008 8:15 pm

Hehe eindelijk weer een verhaal en een leuke :D
Proud member of the Adventure Chaptor

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Re: Pestafette

Bericht door Blackbird024 » wo aug 13, 2008 8:21 pm

Graag gedaan Edskie :lol:

Nou weet ik weer waarom ik altijd dat koortje gebruik :] :w

Ben benieuwd wie de volgende zal zijn :idea:
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Pestafette

Bericht door Motorpsycho » wo aug 13, 2008 9:55 pm

ReefeR schreef:Hehe eindelijk weer een verhaal en een leuke :D

:^

Heb er van genoten :wink:

Op naar de volgende :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

edskie
Berichten: 132
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 2:23 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pestafette

Bericht door edskie » do aug 14, 2008 3:02 pm

Graag gedaan heren

Ik geef het stokje graag door aan volgens mij het laatste nieuwe B.O.C lid .... Dental Bird
Er staat een PB in zn mailbox

Mijn 2 vragen zijn

1e Waarom Dental Bird als nickname

2e Wat is jou mooiste motorvakantie land en waarom

gr Ed
TK ...Canon 350d +sigma 18-50+BG-E3 batterijgrip+extra accu+afstand bediening

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Re: Pestafette

Bericht door Blackbird024 » do aug 14, 2008 4:48 pm

Wij wachten in spanning af :lol:
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

MarcoXX
Berichten: 101
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:18 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pestafette

Bericht door MarcoXX » do aug 14, 2008 9:45 pm

Leuk verhaal Ed en goeie actie Balckbird024. Misschien altijd pb sturen als je het stokje doorgeeft 8) Misschien tot ziens op een rit.

gr Marco
Ze trekt als een beest en ik wil haar elke dag nemen........mijn BIRD

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten