Met wat geluk, weg pekel.
Daarom ben ik in principe van plan de rit te rijden.
Daarnaast mag ik helaas geen erwtensoep.
Maar ik maak dan een andere keuze, iets met vis ofzo. (zal van te voren ff bellen naar Drimmelen)
Aanmelding voor beiden.

Ca 12:00 zij we er.MarcB schreef:Ben wild op Erwtensoep! Hoe laat gaan jullie aan de soep?

Jullie staan er bijSUPER MARIO schreef:hoi jochem,
Wij rijden niet mee maar we komen wel effe het jaar afsluiten met de erwtensoep.
Effe gezellig!!
Gr.mario&debby
Doe je de rit nog wel rijden of nietMan in Black-Bird schreef:Ja lekker en gezellie dus zet mij er ook maar bij !!
gr MiBB
Okidoki meneer.Man in Black-Bird schreef:Nee meneer.

Lezen ClaasPajaro schreef:Klopt mijn interpretatie dat degene die de rit rijden (weet niet hoeveel km) maar een 1 uurtje hiervoor hebben??![]()
Anders komen ze misschien te laat voor de snert.
Dus na de snert mag men nog een stukkie verder rijdenMotorpsycho schreef:.................is er tijdens de lunchpauze een Erwtensoep meeting.....................
Sorry, had begrepen dat ie 226 km zou zijn.Motorpsycho schreef:Lezen ClaasPajaro schreef:Klopt mijn interpretatie dat degene die de rit rijden (weet niet hoeveel km) maar een 1 uurtje hiervoor hebben??![]()
Anders komen ze misschien te laat voor de snert.![]()
Dus na de snert mag men nog een stukkie verder rijdenRitje is totaal 126 km
Ti-BB schreef:Ik heb tot nu toe getwijfeld, maar het gaat 'm niet worden. Vandaag heb ik 300km gereden om een motor te bekijken die volgens de verkoper in perfecte staat was met slechts minimale gebruikssporen. Helaas had de verkoper hele slechte ogen want hij had niet gezien dat een koffer slecht gespoten was, met een flinke kleurafwijking. Onder de koffer zat een flinke deuk in de uitlaat, wat de verkoper natuurlijk ook niet wist...
Morgen ga ik naar Groningen een motor bekijken (400 km) en dan heb ik genoeg kilometers gereden voor een weekend.
Ik wens iedereen alvast smakelijk eten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast