Nieuwjaars groet
-
caradoc
- Contacteer:
Nieuwjaars groet
Waarde Birdies:
Zonder ook maar iemand te kort te doen, of ja dat kan ook, te veel…. (he te veel van wat?)
Wij wensen iedereen die ons lief is een heel fijn en vooral een gezond 2010 toe.
Maak er met z’n allen wat van want je bent er maar even
Wim en Gerda
Zonder ook maar iemand te kort te doen, of ja dat kan ook, te veel…. (he te veel van wat?)
Wij wensen iedereen die ons lief is een heel fijn en vooral een gezond 2010 toe.
Maak er met z’n allen wat van want je bent er maar even
Wim en Gerda
-
Ankertje
- Contacteer:
Re: Nieuwjaars groet
Ik sluit me bij jullie aan.
En fijne feestdagen. Maak vooral veel plezier jullie allemaal.

En fijne feestdagen. Maak vooral veel plezier jullie allemaal.
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....
Kayak.
Kayak.
- Dopey
- Contacteer:
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen
- stanley
- Contacteer:
Ook ik wens iedereen een goede kerst en een gezond 2010
Mijn kerst begint al goed 24-12-2009 zijn wij 25 jaar geleden in het huwelijks bootje gestapt
lekker feesten in middenmeer en 1 kerstdag uitslapen.
Mijn kerst begint al goed 24-12-2009 zijn wij 25 jaar geleden in het huwelijks bootje gestapt
lekker feesten in middenmeer en 1 kerstdag uitslapen.
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken
-
Slump
- Contacteer:
Hallo BB'ers,
Het jaarlijkse prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar wensen , is wederom in volle gang.
Ook ik wil jullie een goede kerst toewensen en voor 2010, gezondheid geluk en veel veilige kilometers toegewenst.
Zelf breng ik de kerstdagen thuis door met familie, is kennelijk bijna overal traditie. Daar en tegen wordt oud en nieuw door ons in Oostenrijk doorgebracht bij een aldaar wonende dochter met man en twee kinderen. Dus opa en oma gaan weer eens een keer "en route".
Je snapt dat ik geen wintersport spullen mee hoef te nemen want die zijn reeds uit de motteballen gehaald van vorige winter en die liggen al op ons te wachten, zelfs al gewaxed en geslepen door een toffe schoonzoon.
Hartelijke groet,
Slump
Het jaarlijkse prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar wensen , is wederom in volle gang.
Ook ik wil jullie een goede kerst toewensen en voor 2010, gezondheid geluk en veel veilige kilometers toegewenst.
Zelf breng ik de kerstdagen thuis door met familie, is kennelijk bijna overal traditie. Daar en tegen wordt oud en nieuw door ons in Oostenrijk doorgebracht bij een aldaar wonende dochter met man en twee kinderen. Dus opa en oma gaan weer eens een keer "en route".
Je snapt dat ik geen wintersport spullen mee hoef te nemen want die zijn reeds uit de motteballen gehaald van vorige winter en die liggen al op ons te wachten, zelfs al gewaxed en geslepen door een toffe schoonzoon.
Hartelijke groet,
Slump
- JaBo
- Contacteer:
Iedereen ook van deze kant fijne dagen toegewenst.
Ik ga de 2e kerstdag mijn verjaardag vieren.
Waarschijnlijk krijg ik een Zumo 550.
Van een coole rit, krijg je het warm.
-
jorrin76
Ook vanuit hier fijne feestdagen en een goed nieuwjaar gewenst.
Voor ons dit jaar een kerst hier in NL in plaats van in Zweden....maar er komt familie over dus toch gezellig......
Voor ons dit jaar een kerst hier in NL in plaats van in Zweden....maar er komt familie over dus toch gezellig......
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!
-
Jan
- Contacteer:
ook van uit siddeburen iedereen prettige dagen en gas er op. (wel even in de spiegels kijken) 
groetjes jan
groetjes jan
-
RRon
- Contacteer:
Ook vanuit het koude Almere wens ik iedereen hele fijne feestdagen toe en hoop voor iedereen dat het nieuwe jaar datgene mag brengen dat je hoopt maar vooral veel geluk, gezondheid en veilige kilometers!!
Hopelijk zie ik vele van jullie het komende jaar weer eens tijdens 1 van de gezellige ritjes!!
Is er eigenlijk een nieuwjaarsborrel????????????????
Hopelijk zie ik vele van jullie het komende jaar weer eens tijdens 1 van de gezellige ritjes!!
Is er eigenlijk een nieuwjaarsborrel????????????????
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]
-
Slump
- Contacteer:
Vast van harte gefeliciteerd JaBo, zowel met je verjaardag als met je waarschijnlijke kado. Je bent het afgelopen jaar kennelijk toch wel heel lief geweest thuis en de nodige bonus punten hebt gescoord.JaBo schreef:Iedereen ook van deze kant fijne dagen toegewenst.
Hartelijke groet,
Slump
-
Mr. Blue
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Mr. Blue op di dec 15, 2009 8:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarcB
- BOC Bestuur

- Contacteer:
Ook vanuit een zonnig Wolluk, fijne feestdagen en de allerbeste wensen voor 2010 
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk
Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk
Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...
-
Pajaro
- Contacteer:
Ook vanuit het midden van het land: Allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig en zeker een gezond 2010 gewenst.
Vgr.
Vgr.
-
Man in Black-Bird
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op za dec 19, 2009 1:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
blackbird xx
- Contacteer:
Iedereen hele goede kerstdagen toegewenst en al het goede toe gewenst voor 2010
Honda power off realety
-
Motorpsycho
- Contacteer:

Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
Blackbird onderdelen KLIK hier
-
Medic-XX
- Contacteer:

Hele fijne Kerstdagen en een gezond 2010 allemaal.
-
Gerrit XX-L
Ook van ons Fijne feest dagen
En een gezond 2010.
Gr Gerrit xxl.
En een gezond 2010.
Gr Gerrit xxl.
Iedereen hoort wat hij begrijpt.
- YO
- Contacteer:
-
Henny
- Contacteer:
een ieder heel fijne dagen en een gezond 2010 
-
Markos
- Contacteer:
Met een raket op `t dak
-
zilverbird
- Contacteer:
iedereen gelukkige kerstdagen,en mooi uiteinde,en veel veilige kilometers in 2010. 
-
Blackmetal
-
PikiPikiKubwa
- Contacteer:
KENYA YETU FURAHA
Hierbij willen wij iedereen een super mooie Kerst toewensen en een gezond 2010 toewensen en voor iedereen die jullie dierbaar zijn.
Wij gaan deze kerst doorbrengen in Kenia aan een verlaten strand en we zullen ervoor zorgdragen zonder brandwonden terug te komen.
Een belofte voor het Nieuwe jaar of wellicht een wens, een opdracht, dat ik meer kilometers mag gaan afleggen dan het tegengestelde resultaat van het jaar 2009. Ik hoop veel nieuwe leden en natuurlijk ook veel oude vrienden weer te ontmoeten op de treffens en op de toerritten dus iedereen die mij nog niet kennen moeten even een keer langskomen. Belofte maakt schuld dus dat is het goede voornemen van mij voor jullie. Beleef het met gepaste intensies en zorg dat jullie ook niet je vingertjes gaan branden gaan we elkaar volgend jaar weer ontmoeten.
ALVAST PROOST EN GENIETEN MET Z'N ALLEN
Hierbij willen wij iedereen een super mooie Kerst toewensen en een gezond 2010 toewensen en voor iedereen die jullie dierbaar zijn.
Wij gaan deze kerst doorbrengen in Kenia aan een verlaten strand en we zullen ervoor zorgdragen zonder brandwonden terug te komen.
Een belofte voor het Nieuwe jaar of wellicht een wens, een opdracht, dat ik meer kilometers mag gaan afleggen dan het tegengestelde resultaat van het jaar 2009. Ik hoop veel nieuwe leden en natuurlijk ook veel oude vrienden weer te ontmoeten op de treffens en op de toerritten dus iedereen die mij nog niet kennen moeten even een keer langskomen. Belofte maakt schuld dus dat is het goede voornemen van mij voor jullie. Beleef het met gepaste intensies en zorg dat jullie ook niet je vingertjes gaan branden gaan we elkaar volgend jaar weer ontmoeten.
ALVAST PROOST EN GENIETEN MET Z'N ALLEN
-
JXXW
- Contacteer: