Gerrit XX-L en Ti-BB beide BOC leden, nodigen ons uit om deel te nemen aan de achterhoek rit.
Zie onderstaand schrijven.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo Blackbirdrijders,
Hebben jullie al zin in het nieuwe toerdag?
Wij wel!!
Dan nodigen wij jullie uit voor een leuke toerdag in het groene hart van de achterhoek.
Tijdens 2 ritten van +/- 110km laten we jullie via mooie bochtige wegen genieten van de achterhoek.
Onder begeleiding van een voorrijder of individueel.
Het splinternieuwe clubgebouw van de ZAMC zal deze dag een centrale rol spelen als start- en eindpunt van beide routes.
De keuken is open voor een kopje koffie, een frisje en de lunch.
En de motoren kunnen veilig gestald worden op het ZAMC terrein.
De voorbereidingen zijn in volle gang, de komende weken plaatsen we meer informatie in dit topic.
Foto`s en een preview van de route geven jullie een indruk van wat jullie kunnen verwachten.
Houd dit topic dus goed in de gaten!
De routes worden later aangeboden op Garmin GPS en zijn dan te downloaden.
Deelname is gratis, de consumpties zijn voor eigen rekening.
Dus……… hebben jullie zin in een leuk dagje toeren door de groene achterhoek?
Meld je dan snel aan!
Groeten,
Gerrit xx-l.
TIBB.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Flyer met alle info:

[youtube][/youtube]
De Garmin file is hier weer te downloaden
Wie gaat er
Gerrit XX-L
Ti-BB
RRon, Susanne achterop en Heidi.
PAJARO
der anton
Super-Bird
Stanley
Evelakes
Dopey
SUPER MARIO
vogelaar & Sonja
ICEMAN
The Habu
zilverbird
Jan Cat
Blackbird XX
motorrijder_2000
newborn
blackbirdred
Wie nog meer
Totaal 22 pers.
Eventuele BOP's (Blackbird Opstap Plaats) kunnen ook in deze topic gemeld worden. Ik zal ze dan toevoegen, als ze aan onderstaande voorwaarden voldoen
Een BOP starten doe je zo:
Post in dit topic de BOP locatie met adres, wegnummer (indien van toepassing), verzameltijdstip, vertrektijd en eventueel de GPS coördinaten. Wat aanvullende info omtrent de te rijden route mag, maar hoeft niet.
Pas daarna zal ik de betreffende BOP in de startposting opnemen. En pas dan kunnen belangstellende reageren. (aanmelden)
Het wordt voor mij bijzonder onoverzichtelijk als er halve BOP's worden door gegeven. En daar al op aangemeld wordt. Mocht je nou hulp nodig hebben met het maken van een BOP dan kan je het altijd aan me vragen.
Een naam / locatie van 'n benzine station kan je via deze link handig op zoeken
BOP van PAJARO:
Esso Bunderkamp. Wolfheze, A12 Veenendaal richting Arnhem.
Coördinaten: N52 01.262 E5 45.191
Verzamelen 09:00
Vertrek: 09:15
Aangemeld zijn:
PAJARO
Super-Bird
Stanley
SUPER MARIO
Wie nog meer
De BOP starters en voorrijders zijn op geen enkele wijze aansprakelijk je gaat op eigen gelegenheid en verantwoording mee