Aanmeldingen voor de nachtrit van 18 op 19 juni 2011 aub in deze topic posten
Een geweldige rit in de nacht
Voor sommigen onder ons de happening van het jaar. Dit keer de 4e editie al weer. Omdat voorgaande edities nog niet spannend genoeg waren, dit jaar nog spannender en moeilijker te rijden. Het zal soms op spoorzoeken in het donker lijken.
De pauze zal dit keer verzorgt worden door een gewaardeerd BOC lid namelijk Pajaro
We verzamelen zo als gebruikelijk bij:
Mac Donalds Meerkerk
Energieweg 118, 4231 DJ Meerkerk
Coordinaten: N51 53.957 E4 58.876
Verzamelen: 22:00
Vertrek: 23:00
De route +/- 320km

LET OP
Zo'n rit vraagt veel van de rijders die hem gaan maken. Ervaring met in het donker motorrijden en een goede voorbereiding is meer dan noodzakelijk
Zorg er voor dat je een bank/giropas bij je hebt, waarmee je kan tanken. Niet alle benzinestations zullen snachts geopend zijn.
Aanmeldingen zullen tot Donderdag 16-06-'11 18:00 uur verwerkt worden. Dit IVM de inkopen die door de gast heer/vrouw gedaan moeten worden
Zorg ook voor voldoende drinken en wat energierepen we zullen ergens stoppen voor een korte pauze. Er is 's nachts echt niks open dus even wat eten of drinken halen is er echt niet bij
We zijn echt op ons zelf aangewezen
Vergeet niet voor aanvang van de rit, de bijdrage van €4,- voor je introducee, aan de toercommissaris te voldoen.
Uiteraard zal de rit volgens dit
Aangemeld zijn:
Motorpsycho
RRon
BlackbirdRAY
black piet
Wie nog meer
Totaal 4
Eventuele BOP's kunnen ook in deze topic gemeld worden. Ik zal ze dan toevoegen, als ze aan onderstaande voorwaarden voldoen
Een BOP starten doe je zo:
Post in dit topic de BOP locatie met adres, wegnummer (indien van toepassing), verzameltijdstip, vertrektijd en eventueel de GPS coördinaten. Wat aanvullende info omtrent de te rijden route mag, maar hoeft niet.
Pas daarna zal ik de betreffende BOP in de startposting opnemen. En pas dan kunnen belangstellende reageren. (aanmelden)
Het wordt voor mij bijzonder onoverzichtelijk als er halve BOP's worden door gegeven. En daar al op aangemeld wordt. Mocht je nou hulp nodig hebben met het maken van een BOP dan kan je het altijd aan me vragen.
Een naam / locatie van 'n benzine station kan je via deze link handig op zoeken
BOP van Motorpsycho:
Shell Station Liesbos (Etten Leur), A58 Bergen op Zoom richting Breda
Coördinaten: N51 34.413 E4 41.073
Verzamelen: 21:15
Vertrek: 21:30
Aangemeld zijn:
Motorpsycho
Wie nog meer
De BOP starters en voorrijders zijn op geen enkele wijze aansprakelijk je gaat op eigen gelegenheid en verantwoording mee