Aanmelden voor de AT rit (in samenwerking met) Hayabusa Club Holland 28-08-2011 aub in deze topic posten

Een bijzondere dag voor een bijzondere ziekte waar helaas nog veel te weinig over bekent is en waar nog veel geld voor onderzoek voor nodig is.
Kort om: Een dag voor het goede doel. En dat in combinatie met onze grootste hobby lekker motorrijden
We verzamelen bij:
Custom Painting Holland
Industrieweg zuid 30a
3958 VX Amerongen
Verzamelen van af 10:00.
Vertrek: 12:00
De route +/- 135 km

De organisatie van deze dag vraagt voor het deelenemen een vergoeding van €10,- voor de besturder en €5,- voor een duo passagier. Deze bijdrage zal geheel tegoeden komen voor stichting AT. Meer geven mag dus altijd
Tevens heeft het bestuur na goed overleg besloten om een extra duit in het zakje te doen van de stichting AT.
De BOC gaat voor elke deelnemende Blackbird (of betalend lid op een andere type motor) €10,- per motor extra doneren.
Uiteraard zal de rit volgens dit
Aangemeld zijn:
Motorpsycho
motorrijder_2000
Scuba
FilaMenT
stanley
der Anton
Evelakes
Super-Blade
Dopey
HaastBB
Mr. Vanish & Jacky
zaadje99
Man in Black-Bird
benar156
Wie nog meer
Totaal 15
Eventuele BOP's (Blackbird Opstap Plaats) kunnen ook in deze topic gemeld worden. Ik zal ze dan toevoegen, als ze aan onderstaande voorwaarden voldoen
Een BOP starten doe je zo:
Post in dit topic de BOP locatie met adres, wegnummer (indien van toepassing), verzameltijdstip, vertrektijd en eventueel de GPS coördinaten. Wat aanvullende info omtrent de te rijden route mag, maar hoeft niet.
Pas daarna zal ik de betreffende BOP in de startposting opnemen. En pas dan kunnen belangstellende reageren. (aanmelden)
Het wordt voor mij bijzonder onoverzichtelijk als er halve BOP's worden door gegeven. En daar al op aangemeld wordt. Mocht je nou hulp nodig hebben met het maken van een BOP dan kan je het altijd aan me vragen.
Een naam / locatie van 'n benzine station kan je via deze link handig op zoeken
BOP van Motorpsycho:
Shell Station Liesbos (Etten Leur), A58 Bergen op Zoom richting Breda
Coördinaten: N51 34.413 E4 41.073
Verzamelen: 09:00
Vertrek: 09:15
Aangemeld zijn:
Motorpsycho
Ankertje
Wie nog meer
BOP van HaastBB
Mac Donalds Waalwijk, Van Andelstraat 15, 5141 PB Waalwijk
Coördinaten: N51 41.353 E5 02.656
Verzamelen: 09:35
Vertrek: 09:45
Aangemeld zijn:
Motorpsycho
Ankertje
HaastBB
Mr. Vanish & Jacky
Wie nog meer
De BOP starters en voorrijders zijn op geen enkele wijze aansprakelijk je gaat op eigen gelegenheid en verantwoording mee